Cilj svakog pretraživača jeste da vam što bolje i efikasnije da rezultate pretrage po pojmovima za koje ste zainteresovani. Na osnovu tih upita pretraživač (u ovom slučaju Google) sprema i sortira vaše upite u bazu podatka i prikazuje kao rezultate pretrage po određenim ključnim riječima. Pored redovnih rezultata na pretrazi primjetit ćete i plaćene oglase – koji se prikazuju kroz Google AdWords mrežu. To je sistem kroz koji Vam Google omogućuje da se na osnovu plaćenih reklama za određene pojmove nađete na prvoj stranici pretrage.

 

Pored plaćenih oglasa na pretraživačkoj mreži Google AdWords je razvio sistem gdje vlasnici svojih web stranica / portala ustupaju određene pozicije Google-u na partnerskoj osnovi i na taj način ostvaruju profit od reklama koje se prikazuju.

Sa druge strane imamo oglašivače – firme koje kreiraju reklame i kroz Google Adwords prikazivačku mrežu ciljaju njima interesantne web stranice / portale. Na taj način dolaze do krajnjih posjetioca koji su potencijalni kupci proizvoda ili korisnici njihovih usluga.

 

Trenutno je to najefikasniji način oglašavanja jer se reklamni oglasi prikazuju onima koji su zainteresovani za Vaš proizvod ili uslugu. Plaća se onoliko koliko Vi odredite kroz Vaš budžet, te možete da mjerite učinak reklame (trošak reklame po kliku / prodaja) i još mnogo toga.

 

Postoje dvije vrste reklamiranja na Google-u i to:

  • Google reklama na bazi pretrage
  • Google reklama na bazi prikaza

Google reklama na bazi pretrage

Google reklame na bazi pretrage se pojavljuju na www.google.com, www.google.hr ili www.google.ba kada se pretražuju određeni pojmovi preko web browsera (chrome, firefox, i-explorer itd.). Dakle kada neko ukuca npr. “racunovodstvene usluge” vaš oglas se može pojaviti kao na slici ispod.

 

google-reklame

Google reklama na bazi prikaza

Google reklame na bazi prikaza se pojavljuju na drugim web sajtovima koji su ustupili prostor za oglašavanje firmi Google.
To su obično specijalizovni sajtovi za određene interesne grupe te lako na ovaj način možete doći do svojih potencijalnih potrošača. Vaša reklama se može prikazati na svim poznatijim portalima kao što su klix.ba, avaz.ba, sportsport.ba, source.ba, faktor.ba itd kao i na web stranicama / portalima koje posjećuju potencijalni kupci vaših proizvoda ili korisnici vaših usluga.

 

Primjer takvih oglasa možete videti na slici ispod.

 

dnevni-avaz

 

Google reklame postaju sve više popularnije i tražene i u BiH. Trenutno se u BiH oko 24% oglašivača reklamira na internetu ali taj trend je u nevjerovatnom porastu. U svim zemljama u okruženju udio internet oglašavanja od cjelokupnog tržišta marketinga (TV, radio, print itd.) je od 60% do 80%.

Šta NetMedia tim može učiniti za vas?

Mi smo certifikovani individualci za Google oglašavanje što znači da možemo za Vas da kreiramo i vodimo kampanje za oglašavanje na najbolji i najefikasniji način.

 

  • Kreiranje i razvoj Internet Marketing plana za Google reklamiranje:

Analiza tržišta potencijalnih klijenata
Demografska podjela
Podjela po interesnim grupama
Osmišljavanje strukture oglasne poruke i kreiranje optimalnog broja reklama
Planiranje i definisanje dnevnog i mjesečnog budžeta za reklamiranje.

 

  • Kreiranje, optimizovanje i administracija reklamnih kampanja

Kreiranje reklama ads-a prema ciljanim klijentima
Praćenje posjeta i učinka (posete sajta, klikovi, konverzije, kupovine itd.).
Optimizovanje reklama radi bolje stope prodajnog efekta (potrošnja/realizacija*100)
Mjerenje uspješnosti reklamiranja kroz ROI (Return On Investment).

 

  • Kreiranje, optimizovanje i administracija Google+ fan-page stranice

Kreiranje vašeg Fan page-a na Google+ društvenoj mreži
Optimizacija sadržaja i materijala u skladu sa vašim potrebama (slike, tekstovi, video snimci itd.)
Svakodnevno ažuriranje stranica