Marketinški trendovi u 2019. godini

Marketinški trendovi u 2019. godini

Marketinški trendovi se često mijenjaju. Dok neki od njih nestanu već nakon nekoliko mjeseci, neki se zadržavaju i postaju presudni za uspjeh kompanije. Ako želite da imate uspjeha u marketingu, važno je da pratite tehnologije i taktike koje se pojavljuju i koje od njih koriste veliki brendovi, vaši konkurenti i drugi.

Predstavljamo vam neke od najnovijih taktika i tehnologija koje upotrebljavaju iskusni svjetski marketinški stručnjaci.

Komunikacija zasnovana na ponašanju

Ulazimo u novu eru u marketingu i PR-u, sa integracijom nauke o ponašanju, psihologije i neuronauke u profesionalnu komunikaciju.

Zahvaljujući odlukama koje su zasnovane na podacima, komunikacija se sada može usmjeravati u kriznim situacijama, slanje poruka, marketinškog sadržaja, medijske poruke. U sveprisutnom i hiperpovezanom svijetu, preciznost u komunikaciji je sve više potrebna. – Elizabet Edvards, Volume Public Relations

Mašinsko učenje za određivanje vrijednosti u oglasnim kampanjama

Google-ova stalna upotreba mašinskog učenja za oglasne kampanje će preokrenuti mnogo toga. Uz model za pripisivanje podataka (koji je takođe zasnovan na podacima) mnogo je lakše pratiti i optimizovati više tačaka kampanje nego što ljudi to mogu samostalno.

Google algoritam može da dodijeli “vrijednost” svakoj tački dodira u kampanji. Na kraju, ovo može omogućiti marketinškim menadžerima da brže testiraju više varijacija oglasa. – Bernard Mej, „Nacional Positions“

Precizan ciljani sadržaj za segmentirane dijelove publike

Brendovi se vraćaju osnovama i nevjerovatno su fokusirani na uspješne konverzije.

Pametni stručnjaci ne koriste sadržaj radi samog sadržaja, već su fokusirani na usmjeravanje poruka, segmentaciju sadržaja i stvaranje što većeg uticaja na manje segmente publike.

Sve više će se raditi na programima angažmana manjeg kruga publike, umesto da se cilja široka publika i radi na opsežnim programima. – Stefan Polak, „Pollack PR Marketing Group“

Integracija stvarnog doživljaja uživo i digitalnih iskustava

Integracija iskustava „uživo“ i stvaranje digitalnih iskustava će i dalje biti u trendu. Učesnici „live“ iskustava očekuju besprijekornu integraciju svojih online i realnih iskustava. Sve veća unakrsna upotreba digitalnih alata nastaviće da nam pomaže da maksimiziramo i personalizujemo iskustva uživo dok koristimo podatke kako bismo pomogli u prikupljanju uvida koji ta iskustva čine posebnim. – Kris Kavanag, „Freeman“

Dio teksta preuzet sa: www.telegraf.rs