Moć E-mail marketinga

Moć E-mail marketinga

Prije nekoliko godina postojala je relativna mogućnost da E-mail marketing odbroji svoje posljednje dane. Ipak, uprkos prognozama i napretku tehnologije, E-mail i dan danas predstavlja snažnu okosnicu digitalnog marketinga. Pročitajte i zašto.

E-mail inboxi su danas prenosivi
Jasno je da smartphone uređaji svakodnevno preuzimaju primat kada je pretraživanje Interneta i slanje e-mail poruka u pitanju. Generalno ogroman procenat svakodnevne komunikacije se odvija upravo preko smartphone uređaja. Ovo znači da svaki poslani e-mail je zapravo konstantno u opticaju dok ga osoba kojoj je namjenjen ne otvori. Većina E-mail poruka dakle ostvaruje direktni kontakt sa primateljima i rijetko kada ostane zaobiđena.

E-mail je odlična Multi-channel platforma
Pokretanje većih kampanja izuskuje veliki napor i angažovanje velikog broja stručnjaka. Takve kampanje se realiziraju kroz više različitih kanala. E-mail je upravo idealna platforma i može poslužiti kao odlična okosnica za pokretanje velike kampanje. Ukoliko radite promociju bitnog događaja ili možda imate namjeru prodati neki uređaj, multi-channel kampanje su idealan izbor. Obavijestite svoje pratitelje na društvenim mrežama, a pretplatnicima u vašoj E-mail bazi pošaljite kvalitetan e-mail sa direktnim linkom ka Landing stranici.

E-mail garantuje pouzdanost
Iako su društvene mreže danas preuzele vodeću ulogu u oglašavanju, može se slobodno tvrditi da je E-mail i dalje lider kada je pouzdanost u pitanju. Uzmimo za primjer Facebook. Jaki algoritmi na ovoj društvenoj mreži imaju mogućnost da „prepoznaju“ odnosno filtriraju kvalitetan od nekvalitetnog sadržaja na način na koji oni to razumiju, u cilju prikazivanja samo najboljeg sadržaja krajnjim korisnicima. U prevodu to znači da svega 6,5% korisnika zapravo svakodnevno dolazi u kontakt sa vašom Facebook stranicom. To znači da iako je neka osoba otavila Like na vašoj stranici, ne mora automatski da znači da će pratiti njen sadržaj.

Sa E-mailom je drugačije. Ukoliko je pretplatnik odlučio da redovno prima vaše obavijesti, e-mail poruke će dolaziti direktno u njegov inbox i neće moći biti zaobiđene od strane algoritama, što znači da vaši pretplatnici i potencijalni klijenti imaju mnogo veću mogućnost da vide šta im zapravo nudite.

Email nudi više poruka odjednom
Za razliku od Facebook oglašavanja, gdje na jednom postu možete poslati samo jednu poruku, E-mailom možete poslati neograničeno mnogo obavijesti, prodajnih artikala, promocija, ili svega toga zajedno. Suvišno je i komentarisati kolika je zapravo prednost navedenog.

Email je direktan i presonalizovan
E-mail poruke se mogu targetirati i slati u pravo vrijeme na pravo mjesto. Zapravo nema bojazni da će ostati nepročitane zbog određenog algoritma. Uz pomoć personalizacije, povećava se mogućnost interakcije sa korisnicima. Nastojte da se vašim pretplatnicima obraćate njihovim imenom, a to se može postići automatskim algoritmom koji će prvo ime pretplatnika prepoznati i koristiti u tekstualnom dijelu vaše e-mail poruke. Koristite povratne informacije i na osnovu klikova, uspješnosti prodaje i ostalih statističkih pokazatelja, nastojte da analizirate ponašanje e-maila te narednu poruku dodatno usavršite u cilju postizanja boljeg rezultata.

Za kraj donosimo par zanimljivih statističkih podataka koji nam govore da će ovaj kanal oglašavanja itekako imati šta reći i u godinama koje su pred nama:

  • Dvije trećine e-mail poruka se dana čita preko smartphone ili tablet uređaja. (Marketing Land, 2015)
  • Ako targetirate ino-tržište, 48% e-mailova se pročita na smartphone uređajima, a od toga 41% na iPhone-u. (Movable Ink, 2015)
  • Tri četvrtine kompanija ističu da e-mail marketing ima „odličan“ ili „veoma dobar“ ROI (povrat investicija). (Econsultancy, 2016)
  • Broj e-mail korisnika će do 2020. godine dostići 3 milijarde. (The Radicati Group, 2016)
  • 86% korisnika se odlučuje da barem jednom mjesečno prima promotivne e-mail poruke od strane kompanija koje prate a čak 15% njih želi da takve poruke prima svakodnevno. (Statista, 2015)
  • Na segmentirane i kvalitetno targetirane e-mailove otpada čak 58% ukupnog prihoda jedne kompanije (The Direct Marketing Association, 2015)