Obavezni elementi svake web stranice.

Obavezni elementi svake web stranice.

Dobro dizajnirane web stranice omogućuju poduzetnicima da se povežu i pridobiju nove klijente. Web stranice im u tom smislu itekako pomažu kreirajući odlične platforme za obavljanje posla. Pročitajte koji su to neizostavni dijelovi koje svaka web stranica mora imati.

1. User-Friendly Website Navigacija

Najvažniji element dobro izrađene web stranice jeste olakšana navigacija. Vlasnik može imati najbolji proizvod na tržištu ali ako on nije dobro pozicioniran i ako ga kupci teško pronalaze, on zapravo ne vrijedi mnogo. U tom smislu raspored i dizajn web stranice mora biti jednostavan i dobro organizovan. Dodatno tome, polja za pretragu moraju biti pozicionirana na samom vrhu i moraju biti jasno vidljiva.

2. Web dizajn i raspored

Upadljiv dizajn web stranice je izuzetno bitan. Istraživanja pokazuju da u trenutku kada posjetioci dođu na web stranicu, u prosjeku troše svega 50 milisekundi u stvaranju prvog dojma. Upravo tih 50 milisekundi može odlučiti da li će svoj novac potrošiti na vaš proizvod ili ne. Stoga se pobrinite da je stranica dizajnirana prema krajnjem korisniku i da im omogućuje odlično iskustvo pregledanja. Vršite istraživanja i testiranja kako bi ste saznali šta vaši kupci najviše vole na vašoj web stranici.

3. Responsivni dizajn

Sa protokom vremena, broj korisnika koji pregledaju web stranice na smartphone uređajima je višestruko nadjačao broj korisnika koji se drže starog dobrog kompjutera. Sa rastom i napretkom tehnologije Internet će biti dostupan svugdje, čak i na televizoru. Pobrinite se da vaša web stranica izgleda dobro na svakoj platformi.

4. Kvalitetan sadržaj

Sadržaj je možda i ključna stavka svake web stranice. On pruža kupcima uvid o stanju vašeg bitnisa i pruža im neophodne informacije. Provedite temeljito istraživanje tržišta i redovno objavljujte kvalitetan sadržaj koji je targetiran na vašu ciljanu publiku.

5. Call to Action

Pobrinite se da je vaša web stranica opremljena sa kvalitetnim CTA (Call-To-Action) sadržajem. Ovi sadržaji će privući pažnju kupaca i olakšati im proces kupovine proizvoda, prijave na newsletter, i sl.


6. Komentari i osvrti
Konkurencija u online svijetu nikada nije bila veća. Jedan od sjajnih načina na koji možete privući veliku pažnju su komentari zadovoljnih korisnika. Izdvojite se iz mase i na svojoj web stranici jasno odvojite dio na kojem ćete objavljivati komentare korisnika koji su imali pozitivno iskustvo sa vašim proizvodom ili uslugom.

7. Prijava na Newsletter

U vrijeme kada ubrzano živimo, mnogo ljudi nemaju mnogo vremena čak ni da posjećuju web stranice. Postoji rješenje i za to: E-mail Newsletter. U dnu vaše web stranice osigurajte formu za prijavu na Newsletter i vašim pretplatnicima redovno šaljite najnovije obavijesti, i promotivne ponude.

8. Vaša priča

Odanost brendu je veoma bitna stavka koja oogućuje osjećaj povezanosti između brenda i kupaca. Vaša web stranica bi trebala imati sekciju u kojoj možete upisati svoju priču, vaše poetke, misiju, viziju i ciljeve. Ovaj dio svakako će donijeti novu dimenziju profesionalizma i na vaše kupce ostaviti sjajan dojam ozbiljnosti.

9. FAQs sekcija

Mnogo puta se korisnici nađu u nedoumici, potrebna im je bitna informacija o određenom proizvodu. Na vama je da im to omogućite. Na web stranici obavezno integrišite FAQ sekciju gdje jednostavnom pretragom mogu doći do odgovora na svoja pitanja.

10. Kontakt informacije

Na kraju, ne smijemo izostaviti kontakt informacije. Vaši kupci moraju znati kako da dođu do vas. Na vašoj web stranici obavezno i vidljivo istaknite ovo područje jer to donosi poboljšanje vašeg kredibiliteta.