Pravila za kreiranje idealnog billboarda.

Pravila za kreiranje idealnog billboarda.

Billboardi, kao jedan od najstarijih i najefektivnijih medija u marketingu postoje više od 100 godina. Iako živimo u digitalnom dobu, stari dobri billboardi i dan danas igraju veoma bitnu ulogu u oglašavanju. Budući da svojom pojavom iziskuju mnogo sati provedenih na osmišljavanje, testiranje i realizaciju, te da na koncu mnogo koštaju, zasigurno je svima cilj da krajnji proizvod bude savršen. Kako dizajnirati savršen billboard koji će krajnjim potrošačima prenijeti ključnu poruku, pročitajte u nastavku:

Ispričajte svoju priču
Billboardi se uglavnom nalaze pored brzih cesta i autoputeva. Ljudi pored njih prolaze velikom brzinom i zasigurno nisu u mogućnosti da dovoljno dugo vremena provedu posmatrajući ih. Stoga je ključna uloga u izradi svakog billboarda njegova poruka. Razmislite koju poruku krajnjim kupcima treba da prenese vaš billboard. Da li je to neki proizvod iili usluga koju nudite, da li je u pitanju neki događaj ili promocija ili ipak nešto treće? U svakom slučaju, nastojte da glavni fokus stavite na ono što krajnji kupci treba da vide prvo. Ljudi su loši u pamćenju teksta ali u isto vrijeme ljudski mozak savršeno dobro memoriše slike, stoga budite kreativni.


Kratko i jasno
Prema istraživanjima, vozači u prosjeku provedu 3-5 sekundi gledajući u billboard. Ovdje se naravno podrazumijeva da, iz sigurnosnih razloga, vozači ne mogu svih 5 sekundi neprestano gledati u billboard, već u intervalima moraju pogled vratiti na saobraćaj. Upravo tih 5 sekundi je sve što je na raspolaganju marketerima da preko billboarda prenesu svoju poruku. Stoga budite kratki jasni, svoj slogan prema nepisanom pravilu držite na 7 riječi ili manje. Pokušajte izbjeći pisanje velikih količina nepotrebnog teksta.

Pucajte na veliko
Pobrinite se da sav tekst bude jasan, velik i čitljiv. Zapamtite da što je veći font, potencijalni kupci će ga ranije zapaziti na većim udaljenostima te samim time i mnogo ranije početi da se povezuju sa vašim brendom. Ovime se naravno otvaraju mnogo veće mogućnosti prodaje proizvoda ili usluga.


Koristite boje
Izbor color šeme kod dizajna je jedna od vjerovatno najtežih koraka u cjelokupnom kreativnom procesu. Ali ukoliko pronađete optimum, uspjeh je zagarantovan. Vodite računa o svom brendu, pratite trendove i trenutna stanja na tržištu. Također vodite računa o okolini u kojoj se billboard nalazi. Uvijek se potrudite da se vaš billboard ne utapa u sredinu te da na mnogo većim udaljenostima privuče pozornost, stoga povodite mnogo računa o kontrastu.


Budite pažljivi sa slikama
Istraživanja pokazuju da mnogo veći efekat ostvaruju billboardi sa samo jednom slikom u odnosu na multi-image billboarde. Stoga razmislite o ovome prilikom izrade. Jedna (velika) slika može ostaviti mnogo veći dojam na kupca jer automatski privlači i zaokupljuje njegovu pažnju. Više malih slika je mnogo manje vidljivo i na svojevrstan način „tjera“ potencijalnog kupca da pogledom „šeta“ sa jedne strane billboarda na drugu, samim time mu odvraća pažnju od onog najbitnijeg, a to je poruka.

Na kraju ne zaboravite da vam NetMedia agencija između ostalog pruža izradu visoko-kvalitetnih billboarda koji će zasigurno zaokupirati pažnju vaših klijenata i omogućiti bržu i jednostavniju prodaju proizvoda. Budite slobodni da nas kontaktirate.